Статьи

Імена переможців «Премії HR-бренд Україна 2017» оголошено!

6 декабря 2017
Імена переможців «Премії HR-бренд Україна 2017» оголошено!

У вівторок, 5 грудня, стали відомі кращі HR-проекти українських роботодавців на Премії HR-Бренд Україна 2017, яку щорічно організовує Міжнародний кадровий портал HeadHunter Україна. Цього року було представлено 42 практичні кейси у сфері HR, з яких обрали найбільш успішні у чотирьох головних номінаціях «Столиця», «Регіон», «Україна», «Світ», а також у п’яти спеціальних.

Більше 300 професіоналів протягом дня обмінювалися досвідом досягнень і помилок, щоб разом відповісти на важливе бізнес-питання: як бути компанією, яку обирають. Ввечері на церемонії були урочисто оголошені імена компаній-переможців.

Переможцями Премії HR-бренд Україна 2017 стали:

У номінації «Україна»:

ІІІ місце розділили Національний Банк України зі світоглядно-реформаторським проектом «Культура мислення» та Альфа-Банк Україна з проектом збалансованого розвитку співробітників «A-more».

ІІ місце посіла компанія «АЛЛО» з проектом «ДО100%ВІРНІСТЬ – шлях до змін» і важливим меседжем про прозорість.

І місце отримали сучасні підходи до ефективної роботи. Компанія lifecell, «AGILE is the New Black: досвід побудови цільової поведінкової моделі».

У номінації «Регіон»:

ІІІ місце – Comfy. Їх проект «КРУТІШІ КРУТІШИХ in STORE» наче нагадує: шлях до кращого сервісу починається з грамотних бізнес-процесів.

ІІ місце, як і минулого року, – ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» і проект «ТЕРЕМНО». Враження зі смаком, або «швидко, смачно, гаряче». Без перебільшення вражаючий приклад регіональної пекарні, як інноваційного, динамічного та комфортного для молоді підприємства, що надихає енергією та ідеями.

І місце, команда game developer-ів Plarium та їх «Кімната високих енергій», в якій тільки з січня по березень втамували інтелектуальний голод та пережили фізико-технічні інсайти більше 10 000 осіб.

У номінації «Столиця» цього року визначили тільки двох переможців:

ІІІ місце отримала компанія «Deloitte Ukraine» і проект, назва якого говорить про ціннісний тренд сама за себе. «Руйнуємо шаблони: від стартапу до виходу на IPO».

ІІ місце у «АХА Страхування» та їх «AXA Innovative HUB». Хакатон, пітчинги, дизайн-мислення – страховий бізнес вже не зможе сприйматися консервативним.

Номінація «Світ»:

ІІІ місце посіла міжнародна команда Wargaming Group Ltd., яка поділилися досвідом створення «Центру оцінки та розвитку співробітників Wargaming» та тим, як системний ассессмент за світовими практиками вплинув на ефективність найголовнішого – управління.

ІІ місце – EPAM Україна, «Аналітика Талантів, чи як ми будуємо Data-Driven Рекрутмент». Тут все зрозуміло: підхід «навмання» вже просто необхідно змінювати на підхід «аналізуємо дані».

І місце – фармацевтична корпорація «Юрія-Фарм» і проект «Нова ера керівників «ЮРІЯ-ФАРМ» про те, як навчати сучасних і грамотних управлінців.

Вибором Журі стала компанія Cygnet з проектом «Свідомий вибір» Cygnet.

А вибором HeadHunter Україна – компанія Kyivstar з проектом «Workplace – місце для спілкування і роботи!»

Цього року з метою популяризації кращих цифрових проектів у «Премії HR-бренд України 2017» створено спеціальну номінацію «Digital в HR». Нагороду Премії за кращий Digital-проект здобула компанія SoftServe: «Digital рішення для підвищення лояльності працівників до компанії». Цю інновацію прокоментувала Марина Маковій, Генеральний директор HeadHunter Україна:

«Премія HR-бренд» активно сприяє пошуку дієвих інструментів для вирішення конкретних завдань у сфері управління персоналом, котрі уже сьогодні є актуальними, а також допомагає окреслити і зрозуміти тенденції майбутнього, які лише завтра стануть реальністю. Це дає поштовх народженню нових ідей для формування HR-стратегій компаній на прикладі інноваційних проектів, які були успішно реалізовані в Україні».

Також вперше на Премії, у тандемі з командою «Індекс корпоративної рівності» було впроваджено спецномінацію «Рівні можливості», щоби публічно розпочати важливий діалог з бізнесом про кейси інклюзивного працевлаштування в Україні. Переможцями номінації стали: «Ашан Україна» та «Good Bread from Good People». Останні – з особливою відзнакою «Прорив року». Також організатори та партнер номінації – Музей темряви «Третя після опівночі» – з подякою відзначили участь OLX Group.

У спеціальній номінації «Smart Tool for Smart People» від Стратегічного партнера Премії компанії Smart Solutions свою другу за вечір нагороду здобула компанія SoftServe.

Директор HR-провайдера Smart Solutions Тетяна Никитович пояснює свій вибір:

«HR – це обов'язково про людей, а тому і інновації повинні бути про людей і саме для людей. Ми за нові технології та digital, а також розвиток в цілому. Особливо тоді, коли це допомагає співробітникам, полегшує і систематизує роботу, відкриває нові можливості, економить час і допомагає займатися важливими та ключовими питаннями, не витрачаючи час на рутину».

Особливі нагороди отримали ще три українські бізнеси: «АрселорМіттал Кривий Ріг» та «ПЛАСТІКС-Україна» – за внесок в розвиток культури HR-брендингу в Україні та «Нафтогаз України» – за реформування держави як роботодавця.

«Ключова задача Премії – організувати майданчик для обміну досвідом та обговорення найбільш успішних, ефективних практик у роботі з персоналом. Премія є своєрідним річним зрізом того, у що вкладали ресурси роботодавці у 2016-2017 роках. Ми бачимо, що ера технологізації впливає на усі робочі процеси. Компанії готові ділитися власними результатами, як ці digital-інструменти використовують в НR. Також усе більше роботодавців вкладають ресурси і зусилля у розвиток HR-бренду. Цього року немало проектів пов’язано саме із роботою зі студентами та школярами. Компанії залучають не тільки університети, але й території, громади, батьків, аби утримати талановиту молодь», – коментує основні тренди керівник Премії HR-Бренд Україна Лариса Онипко.

Проекти номінантів оцінювалися за наступними критеріями: актуальність, сучасність використаних методик та бізнес-ефективність.

«Актуальність Премії цього року пов’язана із глобальними зрушеннями, які відбуваються у світі, та змінами на ринку праці, які спостерігаємо в Україні. Цього року «Премія HR-бренд Україна» стала дуже змістовним проектом. Ми впевнені, що з кожним роком компанії почнуть справді змінюватись не на словах, а в дійсності», – говорить Голова журі Премії, засновник школи HRM Анна Власова.

За те, що все відбулося урочисто і якісно, команда HeadHunter Україна висловлює подяку номінантам, членам журі, учасникам та численним партнерам Премії:

Вакансии дня

Комментарии